Dostawa komputerów 4-8/SK/5/14

Uwaga zmiany !  

Dotyczy opisu przedmiotu zamówienia

Zamawiający wymaga zasilacz: Tacens Radix V 550W 85+ lecz dopuszcza zasilacze: Tacens Radix VI 550W 85+ i Tacens Radix VI 550W 8)+ Bronze. Nie dopuszcza zasilacza Tacens Radix Eco 500W 85+, 140 mm/10 db fan

W punkcie 6 Formularza oferty wprowadza się zapis:

Wszelkie nośniki danych naprawiane i wymieniane w ramach gwarancji pozostaną własnością Zamawiającego i nie mogą opuścić jego siedziby. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nośnik o tych samych lub lepszych parametrach w ramach gwarancji.

Dotyczy wzoru umowy: § 4 ust. 2 wzoru umowy otrzymuje brzmienie

„ Koszt transportu, opakowania, ubezpieczenia na czas transportu, zainstalowania systemu operacyjnego w gestii Wykonawcy,”


Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel/fax 32 34-63-652

www.szpitalspecjalistycznywchorzowie.pl

 

Znak sprawy: 4-8/SK/5/14                                                                     Chorzów, 11.07.2014r.

Zaproszenie do składania ofert

w zapytaniu ofertowym

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym, zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm. ) na: Dostawę komputerów

I. Opis przedmiotu zamówienia

KOMPUTERY o poniższych parametrach – 54 szt.

RODZAJ PODZESPOŁU    MODEL PODZESPOŁU    

DYSK TWARDY     Seagate ST1000DM003 1TB sATA III 64MB       

PŁYTA GŁÓWNA   Gigabyte GA-Z87-D3HP Z87 s.1150          

PAMIĘĆ RAM          Kingston HyperX 2x4GB DDR3-2400 Dual Chanel Kit Non-ECC CL11 XMP Beast Series KHX24C11T3K2/8X           

PROCESOR  Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box         

ZASILACZ    Tacens Radix V 550W 85+  

NAGRYWARKA DVD       LG DVD Recorder GH24NSB0 Sata Black Oem  

OBUDOWA ATX     Chieftec Smart SH-03B-OP USB 3.0, czarna obudowa Midi Tow

SYSTEM OPERACYJNY    MS Windows 7 Professional OEM SP1 64-bit PL 1-pack  

PAMIĘCI RAM       GoodRam 2GB DDR2-800 ( 18 SZT.)      

KLAWIATURA I MYSZ   Logitech 920-002563 Zestaw Desktop MK120 ( 18 SZT.)

CPV: 30236000-2

II Przygotowanie oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej ( faxem, e-mailem, pocztą lub osobiście ) na Formularzu ofertowym i arkuszu cenowym wraz z zaakceptowanym wzorem umowy
i podpisanym oświadczeniem w siedzibie Zamawiającego, w Sekretariacie do dnia 18.07.2014r. do godz. 10:00. Ofertę należy opisać Zapytanie ofertowe na Dostawę komputerów. Znak sprawy: 4-8/SK/5/14”

III Kontakt z wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1

Elżbieta Gorgol -   kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia tel. ( 32) 34 63 652 e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2

Dominik Pawleta - tel. (32) 34-63-601

3

Marian Pawleta - tel. (32) 34-63-601

 

FORMULARZ OFERTY

na wykonanie Dostawy o wartości netto poniżej 30 000 €.

 

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

II. Nazwa przedmiotu zamówienia: Dostawa komputerów

III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe.

IV. Nazwa i adres WYKONAWCY

 

Nazwa     ......................................................................

Siedziba   ........................................................................

...........................................................................................

Tel. ...................................................................…..........

Fax ................................................................…............                     (pieczęć Wykonawcy)

e-mail ...........................................................................

NIP ................................................................................

Regon ………………………………………………………

KRS   .............................................................................

Województwo ................................................................

1. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za:

....................................zł netto + ................. zł VAT (..........%) = .............................. zł brutto

słownie ................................................................................................................. zł

zgodnie z wypełnionym arkuszem cenowym.

2. Oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszelkie obciążenia wynikające
z ewentualnych opłat wraz z kosztami transportu, ubezpieczenia i inne.

3. Zobowiązujemy się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do Magazynu Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy ul. Zjednoczenia 10, w terminie ................dni /max 30/, licząc od dnia podpisania umowy.

4.Okres gwarancji określamy na ................../min. 24/ miesiące, licząc od dnia odbioru.

5. Deklarujemy ponadto:

  1. a)termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy,
  2. b)warunki płatności : …………………..( min 14 dni od daty otrzymania faktury )
  3. c)inne ...................................................................,

6. Oświadczamy, że:

7. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącymi integralną część oferty są:

 

  1. arkusz cenowy,
  2. zaakceptowany wzór umowy,
  3. podpisane oświadczenie,
  4. inne ...................................................................

 

 

 

 

 

 

 

 

                                 dnia                                                                                                           

               podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń

               woli w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                    OŚWIADCZENIE

Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowym) na:

Dostawę komputerów

oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:

 

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
  3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
  4. sytuacji ekonomicznej 

                                 dnia                                                                                                           

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Załącznik nr 1 do umowy nr ...................................

 

ZESTAW KOMPUTEROWY (54SZT.) + DODATKOWE PAMIĘCI RAM (18 SZT.) + DODATKOWE ZESTAWY KLAWIATURA I MYSZ (18 SZT.)

RODZAJ PODZESPOŁU

MODEL PODZESPOŁU

CENA NETTO

 

DYSK TWARDY

Seagate ST1000DM003 1TB sATA III 64MB

 

PŁYTA GŁÓWNA

Gigabyte GA-Z87-D3HP Z87 s.1150

PAMIĘĆ RAM

Kingston HyperX 2x4GB DDR3-2400 Dual Chanel Kit Non-ECC CL11 XMP Beast Series KHX24C11T3K2/8X

PROCESOR

Intel Core i5-4460 3,2 GHz 6MB cache s. 1150 Box

ZASILACZ

Tacens Radix V 550W 85+

NAGRYWARKA DVD

LG DVD Recorder GH24NSB0 Sata Black Oem

OBUDOWA ATX

Chieftec Smart SH-03B-OP USB 3.0, czarna obudowa Midi Tower

SYSTEM OPERACYJNY

MS Windows 7 Professional OEM SP1 64-bit PL 1-pack

CENA ZESTAWU

 

WARTOŚĆ (54 szt.)

 

PAMIĘCI RAM

GoodRam 2GB DDR2-800 (18 SZT.)

 

KLAWIATURA I MYSZ

Logitech 920-002563 Zestaw Desktop MK120 (18 SZT.)

 

WARTOŚĆ KLAWIATURA I MYSZ (18 szt.) + PAMIĘCI RAM (18 szt.)

 

RAZEM

Wartość NETTO PLN

 

Wartość BRUTTO PLN

 


/WZÓR/                                     U M O W A NR ………./2014/ZP    

 

zawarta dnia ………2014 r. pomiędzy:

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10, 41-500 Chorzów

NIP   627-23-23-217, Regon 271503395, KRS 0000050560,

reprezentowanym przez:

Dyrektor – Krzysztof Hornik,

zwanym w umowie Zamawiającym

a :

...........................................................................................................

.....................................................................................,

NIP ..............................., Regon ..............................., KRS ................................,

reprezentowanym przez:

1. .....................................................................................................................................*

zwanym w umowie Wykonawcą.

 

Strony oświadczają, że niniejsza umowa zostaje zawarta w wyniku wyboru oferty Wykonawcy w wyniku postępowania o zamówienie publiczne na : Dostawę komputerów, prowadzonego w trybie poza ustawowym, zgodnie z art.4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013r. , poz. 907 z późn. zm.). Znak sprawy 4-8/SK/5/14.

 

                                                       § 1. PRZEDMIOT UMOWY

1. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy komputerów, przedstawionych w arkuszu cenowym formularza ofertowego, zwanych dalej przedmiotem umowy.

2. Formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

3. Przedmiot umowy zgodny z opisem przedmiotu zamówienia.

4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy bez usterek.

5. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany w terminie do trzech dni od daty zgłoszenia.

6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy fabrycznie nowy z gwarancją, nieużywany, zgodnie z parametrami technicznymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.

7. Odbiór techniczny odbędzie się w obecności przedstawicieli obydwu stron. Zostanie podpisany protokół zdawczo-odbiorczy.

 

                                                           § 2. TERMINY
1. Dostawa Przedmiotu umowy nastąpi w terminie 30 dni od podpisania umowy.

 

                                                     § 3. WYNAGRODZENIE

1.Strony ustalają, że za zrealizowanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy
   wynagrodzenie, ustalone na postawie cen wyszczególnionych w Formularzu
   ofertowo-cenowym, przedstawionym do przetargu nieograniczonego przez Wykonawcę.

2. Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty:

za dostawę przedmiotu umowy

 

............................................. zł netto + ………....... zł VAT (....%) = .............................. zł brutto (słownie brutto: ..............................................................................................)

 

3.W cenie oferty zawierają się wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu umowy
   do Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie (transport, ubezpieczenie, szkolenie itp.)

 

4. Rozliczenia będą przeprowadzane zgodnie z § 5 niniejszej umowy.

    

                                                   § 4. SPOSÓB REALIZACJI

1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w terminie 30 dni od daty zawarcia
   umowy, własnym transportem do Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy
   ul. Zjednoczenia 10.

2. Koszt transportu, opakowania, ubezpieczenie na czas transportu, wniesienia, instalacji,
   uruchomienia przez przedstawiciela Wykonawcy w Szpitalu w gestii Wykonawcy.  

3.Okres udzielanej gwarancji na przedmiot umowy ………….min. 24 miesiące, w okresie gwarancji bezpłatny serwis obejmujący koszt napraw i części zamiennych.

 

                                                                      § 5. ROZLICZENIA
1. Należność za przedmiot zamówienia regulowana będzie w oparciu o przedstawioną
     fakturę VAT przelewem na konto Wykonawcy w terminie …….. min. 14 dni, licząc od dnia
     otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego.

2. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT i upoważnia Wykonawcę do
     wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

3. Za datę zapłaty strony ustalają dzień, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi
     polecenie przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.

 

     § 6. KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.Strony zastrzegają sobie prawo do naliczania kar umownych w następujących wypadkach
   i wysokościach :

   Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :

1.1 za niezrealizowanie w terminie określonym w § 4 pkt 1 dostawy przedmiotu umowy ustala się karę umowną w wysokości 0,5 % wartości brutto umowy, licząc za każdy dzień zwłoki, do dnia zrealizowania dostawy,

1.2 w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 %
wartości brutto umowy oraz kwotę kosztów dodatkowych, poniesionych przez Zamawiającego z powodu odstąpienia od umowy przez Wykonawcę.

 

Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną :

1.3   za zwłokę w zapłacie faktury Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe po otrzymaniu
noty odsetkowej,

1.4 w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości 10 %
wartości brutto umowy pozostałej do realizacji.

 

2.Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości
rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości
o powyższych okolicznościach. W tym wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 postanowienia o karze umownej (§ 6 pkt. 1.4), nie mają zastosowania. Wykonawca nie może żądać odszkodowania.

 

§ 7. SPORY

1.Spory, mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy, Strony zobowiązują się
   rozstrzygać polubownie. W razie braku możliwości polubownego załatwienia sporów, będą
   one rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

 

§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają wprowadzenia obustronnie podpisanego aneksu pod rygorem nieważności

3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze Stron.

 

 

Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 do umowy – formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym

 

 

 

 

 

 

...............................                                                                                       .............................

ZAMAWIAJĄCY                                                                                          WYKONAWCA

 

 

 

                                                                      ....................... *

                                                                       AKCEPTUJĘ

 

 

*- proszę uzupełnić