Materiały budowlane i malarskie 2017

Znak sprawy: 4-8/255/06/17

Prosimy o zgłoszenie się Firm, które są zainteresowane złożeniem oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: dostawę

Materiałów budowlanych i malarskich.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zaproszenia zostaną wysłane pocztą elektroniczną lub fax-em na podane przez Państwa adresy poczty elektronicznej i numery faxów

Oferty należy składać do dnia 04.07.2017 r. do godz. 10.00

 

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

tel./fax  032 34 63 652

e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Znak sprawy: 4-8/255/06/17                                                                       Chorzów, 28.06.2017 r.

Zaproszenie do składania ofert

zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych
( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164, z późn. zm.)  ustawy nie stosuje się

Zapraszamy Państwa Firmę do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na: Dostawę materiałów budowlanych i malarskich na okres 12 miesięcy. 

I. Opis przedmiotu zamówienia

Nr pakietu

Opis

1

Materiały budowlane

2

Materiały malarskie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pakietach.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie nie będą rozpatrywane.

II Przygotowanie oferty

Prosimy o wypełnienie załączonego Formularza Ofertowego wraz z arkuszem/arkuszami cenowymi pakietów, na które składają Państwo ofertę.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pocztą elektroniczną na adres Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie, 41-500 Chorzów, ul. Zjednoczenia 10 – sekretariat, faxem na nr 32 34-63-652 lub pocztą elektroniczną na adres e’ mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.    na Formularzu Oferty, do dnia 04.07.2017 r. do godz. 10:00.

III Kontakt z Wykonawcą

Osobami upoważnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:

1

  Elżbieta Gorgol – kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia tel. 032 34 63 652, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2

  Adam Kijek – kierownik Sekcji Technicznej  tel. 032 34 63 651

     

UWAGA!

Magazyny Wykonawcy znajdują się  w odległości nie większej niż 5 km od magazynów Zamawiającego.
FORMULARZ OFERTOWY

na wykonanie zamówienia publicznego o wartości netto poniżej 30 000 €.

I. Nazwa i adres ZAMAWIAJĄCEGO:

Szpital Specjalistyczny w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10

41-500 Chorzów

II. Nazwa przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów budowlanych i malarskich na okres 12 miesięcy. 

Znak sprawy 4-8/255/06/17.

III. Tryb postępowania: Zapytanie ofertowe. 

IV. Nazwa i adres WYKONAWCY

………….. ......................................................................

………….........................................................................

...........................................................................................

tel.  ...................................................................…..........

fax ................................................................…............                                (pieczęć Wykonawcy)

NIP ................................................................................

Regon …………………………………………………

KRS   .............................................................................

Województwo ................................................................

Adres poczty elektronicznej ……………………………………………………………………………...

1. Oferuję dostawy przedmiotu zamówienia, przez okres 12 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, za ceny netto i brutto jak  w arkuszach cenowych na poszczególne pakiety: Pakiet I, Pakiet II

2. Oświadczamy, że proponowane ceny jednostkowe będą stałe przez cały okres trwania umowy.

3. Deklarujemy ponadto:

a)      termin wykonania: 12 miesięcy od daty udzielenia zamówienia,

b)      warunki płatności :  …………………( max 30 dni ).

c)      inne ( np. transport ) ..................................................................,

4. Oświadczamy, że:

·         zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosimy do niego zastrzeżeń,

·         w razie wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do podpisania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą

·         związani jesteśmy ofertą do dnia 04.08.2017r.

5. Załącznikami do niniejszego formularza, stanowiącymi integralną część oferty są:

a)      Arkusze  cenowe,

b)      Podpisane oświadczenie,

c)      …………………………….

                                 dnia                                                                                                            

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

                                                       ARKUSZ CENOWY

PAKIET NR 1  -     MATERIAŁY BUDOWLANE

L.p.

Nazwa asortymentu

Ilość szt./op.

Cena jednostkowa netto
szt./op.

Wartość netto

VAT %

Wartość brutto

1

piasek do tynków – 10t

 

2

piasek do wylewek – 10t

 

3

cement – 2t

 

4

wapno – 500kg

 

5

zaprawa murarska – 500kg

 

6

zaprawa tynkarska – 500kg

 

7

gładź tynkowa stabil PZS 11 – 700kg

 

8

klej gipsowy stabil – 700kg

 

9

gips szpachlowy stabil – 700kg

 

10

gips budowlany – 500kg

 

11

wylewka samopoziomująca – 600kg

 

12

uni grunt mapei 500 l

 

13

siatka przeciwskurczowa 2000x1000 – 40szt.

 

14

folia budowlana – 2 rolka

 

15

szkło wodne – 5l

 

16

płyta kartonowo gipsowa 12mm – 30szt.

 

17

profil wzmacniany 50  4m – 10szt.

 

18

kołek szybki montaż 6/60 -20 op.

 

19

kołek szybki montaż 8/80 – 20 op.

 

20

kołek rozporowy 6 – 5op.

 

21

kołek rozporowy 8 – 5op.

 

22

kołek rozporowy 10 – 5op.

 

23

kołek rozporowy 12 – 5op.

 

24

silikon sanitarny – 30szt.

 

25

akryl biały – 15szt.

 

26

wkręt do metalu 3,5x25 – 2000szt.

 

27

wkręt do metalu                                3,5x35 – 2000szt.

 

28

wkręt do metalu 3,5x45 – 2000szt.

 

29

wkręt do metalu 3,5x55 – 2000szt.

 

30

wkręt do drewna  3,5x25 – 1000szt.

 

31

wkręt do drewna  3,5x35 – 1000szt.

 

32

wkręt do drewna 3,5x45 – 1000szt.

 

33

wkręt do drewna 3,5x55 – 1000szt.

 

                                                

Wartość pakietu nr I

........................................ zł netto +.....................zł VAT  =..............................................zł brutto

słownie : ........................................................................................................................... zł brutto

 

...............................................................
  podpis i pieczęć osoby upełnomocnionej

                                                       ARKUSZ CENOWY

PAKIET NR 1I  -     MATERIAŁY MALARSKIE

L.p.

Nazwa asortymentu

Ilość szt./op.

Cena jednostkowa netto
szt./op.

Wartość netto

VAT %

Wartość brutto

1

folia malarska – 100szt.

 

2

taśma malarska 5cm – 100szt.

 

3

taśma malarska                            3cm – 100szt.

 

4

taśma malarska                            2cm – 100szt.

 

5

gąbka ścierna – 150szt.

 

6

siatka ścierna – 100szt.

 

7

papier ścierny – 100 arkuszy

 

8

farba emulsyjna biała jedynka – 500 l

 

9

farba akrylowa dekoral jasny beż – 500 l

 

10

farba ftalowa dekoral kremowy – 200 l

 

11

farba na zacieki – 50 l

 

12

siatka na łączenie płyt g/k – 500m

 

Wartość pakietu nr II

........................................ zł netto +.....................zł VAT  =..............................................zł brutto

słownie : ........................................................................................................................... zł brutto

                              

                            

...............................................................
  podpis i pieczęć osoby upełnomocnionej

Prostokąt zaokrąglony: pieczęć wykonawcy

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Składając ofertę w trybie uproszczonym (pozaustawowym) na:

 

Dostawę materiałów budowlanych i malarskich 

oświadczamy, że spełniamy warunki dotyczące:

1)      posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;

2)      sytuacji ekonomicznej lub finansowej; 

3)      zdolności technicznej lub zawodowej. 

                                 dnia                                                                                                            

podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy

UMOWA NR 255/06/17 (WZÓR)

zawarta dnia ……………… 2017r. pomiędzy

Szpitalem Specjalistycznym w Chorzowie

ul. Zjednoczenia 10, 51-500 Chorzów

NIP   627-23-23-217,  Regon 271503395,  KRS  0000050560,

który reprezentuje:

1.p.o. Dyrektor – Janusz Szymanowski,

zwany w umowie Zamawiającym

a :

………………………………….

………………………………….

NIP  ………………., Regon ……………….. 

który reprezentuje:

1.      ……………………………………………

2.      ……………………………………………,

zwany w umowie Wykonawcą.

Strony umowy oświadczają, że niniejsza umowa zostaje zawarta w  wyniku wyboru oferty Wykonawcy w trakcie postępowania o zamówienie publiczne na dostawę materiałów budowlanych i malarskich, prowadzonego w trybie poza ustawowym, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015, poz. 2164 z późn. zm.). Znak sprawy 4-8/255/06/17.

§  1. PRZEDMIOT UMOWY

1.  Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnych dostaw materiałów budowlanych i malarskich
    przedstawionych w arkuszu cenowym formularza ofertowego, zwanych dalej przedmiotem  umowy
    Formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy.

2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1,
     własnym transportem do Magazynu Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie przy
    ul. Zjednoczenia 10. Koszt transportu i ubezpieczenie na czas transportu w gestii Wykonawcy.

§ 2. TERMINY

1. Niniejsza umowa zostaje zawarta na czas określony -12 miesięcy i obowiązuje od dnia jej zawarcia
   do dnia …………….. 2018r.

  

§ 3. WYNAGRODZENIE

1.         Strony ustalają, że za zrealizowanie  przedmiotu umowy  Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie, ustalone  na postawie cen jednostkowych wyszczególnionych w arkuszu cenowym, przedstawionym przez Wykonawcę.

2.         Podane w arkuszu cenowym ceny jednostkowe nie ulegną zmianie przez cały okres trwania umowy. Ceny jednostkowe zawierają w sobie wszelkie koszty wynikłe z tytułu realizacji przedmiotu umowy.

3.  Całkowitą wartość umowy określa się  na kwotę :

       ……………………. zł  netto + …………………zł VAT (….%) =  ………………..zł brutto

       słownie :  …………………………………………..  …/100 zł

4. Rozliczenia będą przeprowadzane zgodnie z § 5 niniejszej  umowy.
5.    Zamawiający zastrzega , że nie ma obowiązku złożenia zamówień do pełnej wartości kwoty
       ustalonej umową (max. – 20 %).

§ 4. SPOSÓB REALIZACJI

1. Dostawy częściowe uzależnione będą od bieżących  zapotrzebowań.

2. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w oparciu o  pisemne zapotrzebowanie określające ilość
     i asortyment (fax. traktowany będzie jako dopuszczalna forma pisemna  zamówienia).

3. Do składania zapotrzebowań częściowych upoważnia się pana Adama Kijek.

  4. Dostawa zamówionego towaru następować będzie w terminie max 5 dni roboczych,
      licząc od dnia  zamówienia określonej partii towaru. Dostawy winny być realizowane w godzinach
     od 08.00 do 14.00 w dniach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku).

5. W przypadku stwierdzenia wad jakościowych (np. uszkodzenia) lub braków
     ilościowych w realizowanej dostawie Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę,
     który po rozpatrzeniu reklamacji  dostarczy Zamawiającemu towar wolny od wad lub uzupełni
    zamówienie o brakujący asortyment w ciągu 2 dni roboczych, licząc od dnia zareklamowania
    dostawy.

6. Nadzór nad prawidłową realizacją umowy ze strony Zamawiającego pełni pan Adam Kijek,
    tel. 032 34 63 651.

7. Nadzór nad prawidłową realizacją umowy ze strony Wykonawcy pełni ……………………..,
    tel. ……………………….

§ 5. ROZLICZENIA

1. Strony dokonywać będą rozliczenia realizacji przedmiotu umowy na podstawie faktur częściowych,
     wystawionych zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów budowlanych i malarskich.

2. Należność za faktyczną ilość zakupionych materiałów instalacyjnych  regulowana będzie w oparciu
    o przedstawioną fakturę VAT przelewem na konto Wykonawcy w terminie ……..( max 30 dni),
   
licząc od  dnia otrzymania faktury VAT przez Zamawiającego

3. Zamawiający oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT  i upoważnia Wykonawcę  do
    wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy.

    

§ 6. KARY UMOWNE I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1.  Strony  zastrzegają sobie prawo do naliczania kar umownych  w następujących wypadkach
   i wysokościach :

    Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :

1.1 za niezrealizowanie w terminie określonym w § 4 pkt.4  dostawy częściowej ustala się karę
     umowną  w wysokości 0,5 % wartości brutto danej partii dostawy, licząc za każdy dzień zwłoki,
    
do dnia zrealizowania dostawy lub wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego na podstawie
     
§ 6 pkt 1.2. Kwota odpowiadająca wysokości naliczonych kar umownych może zostać potrącona 
      z zobowiązań Zamawiającego wobec Wykonawcy,

1.2  w przypadku nie zrealizowania dostawy w terminie do10dni roboczych, licząc od dnia otrzymania
      zamówienia, Zamawiający może wypowiedzieć  umowę ze skutkiem natychmiastowym,
      obciążając Wykonawcę karą umowną w wysokości 10% wartości brutto całości zamówienia
      pozostałego do realizacji oraz kosztami poniesionymi z powodu niewykonania  postanowień
      umowy przez Wykonawcę,

1.3 w przypadku odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn niezależnych od
      Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości  10 %  wartości
      brutto umowy  pozostałej do realizacji oraz kwotę kosztów dodatkowych, poniesionych przez
      Zamawiającego z powodu  odstąpienia od umowy przez Wykonawcę,
     Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną :

1.4  za zwłokę w zapłacie faktury  Zamawiający zapłaci odsetki ustawowe po otrzymaniu noty
       odsetkowej,

1.5 w przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od
        Wykonawcy,  Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wysokości  10 %  wartości
        brutto umowy pozostałej do realizacji .

2.  Strony zastrzegają sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do wysokości
       rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

3.  W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
       w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
       Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości
       o powyższych  okolicznościach. W tym wypadku Wykonawca może żądać wyłącznie
       wynagrodzenia należnego z tytułu  wykonania części umowy.

4.  W przypadku, o którym mowa w pkt. 3 postanowienia o karze umownej (§ 6 pkt. 1.5), nie mają
      zastosowania. Wykonawca nie może żądać odszkodowania.

                 § 7. SPORY

1.Spory, mogące wyniknąć na tle wykonywania niniejszej umowy, Strony zobowiązują się
     rozstrzygać  polubownie.

2. W razie braku możliwości polubownego załatwienia sporów, będą one rozstrzygane przez sąd
    właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają wprowadzenia obustronnie podpisanego aneksu pod
    rygorem nieważności.

3. Umowę niniejszą sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu
     dla każdej ze Stron.

Integralną część umowy stanowi załącznik nr 1 do umowy  – formularz ofertowy wraz z arkuszem cenowym.

     ...................................                                                                   ...............................

       ZAMAWIAJĄCY                                                                                      WYKONAWCA

 

 

 

 

Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE